Monday, November 23, 2009

Windows Live Hotmail

Windows Live Hotmail: "Keningau : Jabatan Kesihatan Nabawan dengan kerjasama Biro Kebajikan Parti Bersatu Rakyat Sabah (PBRS) akan mengadakan Kem Kesihatan pada 21 November 2009 (Sabtu) ini di Sook. Kem Kesihatan itu terbuka kepada penduduk di sekitar Daerah Kecil Sook bertempat di Dewan Masyarakat Pekan Sook .

Setiausaha Ahli Jawatan Kuasa Penganjur, Cik Noemi Dulau berkata, perkhidmatan yang akan diadakan itu adalah percuma dan penduduk yang berhampiran adalah dialu-alukan untuk mendapatkan rawatan kesihatan . Program itu bermula pada jam 8.00 pagi sehingga jam 1 petang .

Kem Kesihatan itu antara lainnya mengadakan pemeriksaan payu dara, pemeriksaan dan cabut gigi, pemeriksaan darah /Kesihatan serta rawatan kesihatan kanak-kanak dan ubat cacing.

Menurut Noemi, bersempena dengan program itu juga Biro Kebajikan PBRS akan mendaftar nama bagi mereka yang mempunyai masalah mulut sumbing, dan akan dibantu untuk membuat rawatan secara percuma dalam satu projek biro itu dimasa akan datang.

Sehubungan dengan itu kata Noemi yang juga Pegawai Perhubungan Parlimen 182 Pensiangan, rakyat di sekitar daerah itu adalah dialu-alukan untuk memanfaatkan perkhidmatan tersebut yang dianjurkan khusus untuk penduduk di kawasan luar Bandar."

No comments: