Tuesday, January 5, 2010

Graduan Sokong BN melalui PBRS

Sebahagian graduan yang menyokong PBRS di pedalaman
bersama Presiden, Tan Sri Joseph Kurup.
Sokongan para graduan memberi kekuatan tambahan kepada PBRS.

Keningau : Golongan berpendidikan tinggi dari kalangan graduan muda di pedalaman memilih serta memberi sokongan kepada Barisan Nasional (BN) melalui Parti Bersatu Rakyat Sabah (PBRS) sebagai landasan dan wadah dalam perjuangan mereka membina bangsa dan Negara.

Sokongan itu diluahkan oleh seramai 28 graduan sempena Hari Keluarga Sopiginawo Payat Matigal Undihis (SPMU) di Kg.Kepayan Baru baru-baru ini.

Jurucakap dari Keluarga SPMU, Rayner F.Udong berkata seramai 28 ahli keluarga SPMU yang berkelayakan Lulusan Universiti Tempatan dan luar Negara dalam berbagai jurusan telah membuat ketetapan untuk menyokong Kerajaan Barisan Nasional.

“ Bagi mereka yang tinggal di kawasan Keningau, mereka telah berikrar untuk menyokong Barisan Nasional melalui Parti Bersatu Rakyat Sabah (PBRS). Mereka menerima baik kepimpinan Y.B. Tan Sri Datuk Seri Panglima Joseph Kurup,” kata Rayner yang merupakan Ketua Penerangan Parti Bersatu Rakyat Sabah (PBRS).

Majlis itu turut dihadiri oleh Tan Sri Joseph Kurup, Timbalan Menteri Sumber Asli dan Alam Sekitar yang juga Ahli Parlimen Pensiangan dan isteri.

No comments: